God Jul

Vill bara önska er alla en riktig God Jul och hoppas ni får många fina julklappar i år !
Själv så är det jag som skall vara Tomten i min släkt skall bli kul haha !

I går blev det förfest i Vellinge hemma hos Andree tackar tackar Trevligt
sedan begav vi oss mot Höllviken för att fira lillejulafton på shakespear det var trevligt där med
men kändes som jag var där inne sammanlagt ja 15 min sprang mest runt tyckte jag

Nej nu skall jag inte jag sitta här längre för jag skall Gå hem till Rebecca (min fru) och önska dem God Jul

Och jag hoppas verkligen det ni sade till mig igår är sanning ingen ide att ljuga kommer ändå fram tillslut
Hoppas ni har ett så varmt hjärta och inte är så egoistiska att ni talar sanning...

GRATTIS MIN ÄLSKADE STOREBROR SOM FYLLER 33 ÅR IDAG <3
Jag hoppas snart detta skitet går över så du kan bli glad och lycklig igen

Kommentarer
Postat av: Pata

Snygg bild :(



Men tack för de fina orden.

2008-12-28 @ 11:04:27
Postat av: Anonym

Ja bilden e där verkligen inget fel på.. :)

Snart e detta över du ser ju själv du gör mycket framsteg hela tiden..

2008-12-28 @ 13:03:57
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0