skön helg

 Fredag började med att jag åkte in till Mobilia och där träffade jag Linda, Hanna och Steffie vi kollade julklappar så klart!! och jag hittade äntligen min julklapp till Rebecca... Skönt Efter det skulle vi gå till Bussen för att dra oss hemmåt men plötsligt då kör Flizan förbi och stannar och plockar upp oss skönt så behövde vi inte ta bussfan!! Sen när vi kom till Vellinge va jag ju tvungen att ta bussen hem till Ingelstad ohh yeeeaah älskar att bo här :) Hem badade och gjorde vid mig och så sen körde min älskade pappa mig till Vellinge för jag skulle hem till Linda och klä ut mig till 80-talare som jag inte trodde jag skulle lyckas med men jo jag lyckades faktiskt haha !! Linda hade lite problem när jag kom tänkte jag skall hon se ut så där som vilken dag som helst jag bara ohh nej du skall byta om och vi fixade lite kläder och så sen blev hon också en fin 80 -talare. När vi kom fram va tjejorna samlade och vi skulle leta upp vår lapp som stämmde överens med oss själva !! På min stod det då Tjejen som kissade i vasken i ayia napa haha Sen började vi äta och så sen började folket komma Tack för en trevlig fest

 Lördag Fick inte alls sova så länge som jag ville pga Rebecca ringde jätte jobbigt, bara för det gick jag runt och var sur hela dagen sa Rebecca något fick jag Damp typ!! lika gott åt henne Kvällen skall vi ju inte prata om fy fan va roligt jag hade hahahaha hoppas att alla hade lika kul som jag !

Söndag Yes behöver inte ha ångest över att det e skola imorgon för det e ingen skola så skönt.. Idag blir det nog mest ta det lugnt  måste vila upp sig till Tisdag då hoppas jag vi ses


Så fina och coola vi var :) speciellt mongot i mitten
   puss och kram och du det handlar om respekt äckliga jävel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0