Blir man glad när solen skiner ellor ?

Fan va detta e nice, solen skiner och vårjackan e framme och mina nya skor e på fötterna, får inte glömma solbrillorna ihh älskar detta :)

Nyss varit på Pia ( liten butik vid Rebecca ) och handlat Frukost :)
Nu ska vi fixa till oss för att sedan dra till Trelleborg, Rebecca ska söka ett jobb där och sedan ska vi gå på Valen och kolla lite...
Efter detta blir det arbetsförmedlingen och Annicka, Gullan och Bia kommer över på Kaffe och bullar :)
Sedan ska jag och Rebecca träna på det nya Gymmet som öppnat i postens gammla lokaler nice ska det bli...

Rebecca och jag pratar om att kanske dra till Barcelona i sommar istället, hennes kusin bor där så det hade varit nice :)
Men vi får se vart vinden tar oss ;)

Nu har inte jag tid att sitta här och uggla, ses och ha det super bra




Puss och kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0