Onsdag (lillördag)

Jahapp då va det onsdag, fan va tider springer ifrån helt sjukt...!

Idag var det praktik mycket skoj som vanligt :)
Hade en födelsegris idag som fyllde 99 år, hoppas verkligen jag också lever så länge och mår så bra som hon gör :)


Idag är det bara 50 dagar kvar för vissa som då tar studenten till sommaren bla Linda :) och det ska dem fira med massa glada miner och drickande :D kul för er nästa vecka er det vår dag :)
Men nej eftersom jag då går i Trelleborg så e det 57 dagar tills jag tar den kan tro vad jag längtar..

hihi hörde mamma och pappa prata om studenten innan, något om en bil men fan hörde inte mer haha...
men ändå tur för det hade varit tråkigt då..
Sen pratade vi om vem jag skulle bjuda och vad det blir för krubb och sprit som ska serveras det blir kanon (Y)
 Men det e tur att jag redan köpt studentklänning och även balklänning :)
Balen är den 9 maj på Grand hotell i Lund och jag ska gå med Björn :)
 det kommer bli hur bra som helst..
 Men sköt om er för nu ska jag gå ner och äta min sallad och min avocado muuumms.
Sen ska jag träna spinning kommer dö ;) men sköt om er gott folk massa kramar Evelina














 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0