Sjuk :(

Helgen har varit underbar :)
Festade med min stora syster och hennes kompisar vilken inte e varje dag man gör det..
Och detta ska vi snart göra om igen :)





Inatt vaknade jag och kände att det inte stod rätt till i kroppen min.. Så jag gick upp och tog en värktablett. Sen somnade jag gott igen...
På morgonen kändes allt som vanligt så jag begav mig då till min praktik, när jag kom dit fick jag veta att jag skulle med tantorna till Konsthallen i Skanör, och det var trevligt förutom att jag satt och frös hela tiden och hade svin ont i i halsen. Väl hemma i Västra Ingelstad så frågade jag min handledare om det gick bra att jag drog hem för jag mådde inte bra, och självklart gick det bra, som tur var :)
Sängen väntade där hemma och mamma hade varit och köpt massa halstabletter och chocklad till mej du e så goo <3


Så idag blir det en lugn dag hemma framför tv:n.
Mycket som väntar på kanal 3 idag exempelvis.
*Sjukhuset
*Du är vad du äter
*Och mitt älsklings program Efterlyst


Take care :)

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha DU är ju fan mer nörd än vad jag är. Ska vi kanske bilda tvklubb endå trots allt?:)

2009-04-01 @ 23:48:22
URL: http://eemz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0