Strålande väder, i like :)

Denna vackra måndag har varit bra :)

Har spenderat denna dagen med lite olika folk..
Först med min älskade syster Theres vi solade och hade det mysigt på balkongen, sedan drog jag till Vellinge för att möta upp Annicka och Rebecca vi tränade i två timmar bra va :D?
Sedan var jag tvungen att ta bussen hem för att passa barn kl18.15...

Och efter jag kommit hem från barn passningen bestämde jag mig för att åka hem till min syster igen ( ja jag trivs här)
Nu duschar hon och Vasko sedan ska vi kolla film mysssigt :)

Imorgon blir det skola och sedan träffa Linda.
Efter det ska jag och Rebecca träna vid 20 tiden...
Orkar inte skriva mer ha det bra gott folk :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0