Hellu !

Heeej allihopa !
I'm back !!
Nej men gud va länge sedan det var man skrev i sin dö snygga blogg..
Men det kan bero på att jag har bättre saker för mig och om sanningen ska fram så ja visst har jag det..

Det ringde nyss på dörren och jag tänkte vem fan e det går och öpnnar och där står min älskling Linda, en liten överraskning det e inte helt fel med sånt ibland...

Ja vad som hänt under sommaren är för det mest jobb jobb och jobb men jag det gör inte så mycket trivs så himmla bra på mitt underbara jobb. Jag jobbar på Almgården här i Vellingetown det e grejor det , ska ni veta haha !
Jag har gjort mer än att jobba ja visst, det har blivit lite fester hit och dit och det gillar vi.. Och vädert har inte varit det bästa men stranden har det blivit några enstaka gånger.

Och i September e det tänkt att dra till Barcelona med Rebecca, och kanske Lotta,Josse och Markus !
Och jag har hört bra saker om den staden men även dåliga ex. horor och knark precis överallt och att det e svin dyrt att leva i denna fina stad.. Men vilken tur att vi bor Gratis där då eftersom Rebeccas kusin Johan bor där ;) !

Jag kommer inte ha något liv nu i 7 dagar för Evelina ska jobba, men skit i det dö bra pengar juh och det gillas !!

nej nu ger jag upp, och ska vara lite social..
Ha det bra gott folk , ciaaao !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0