Huvudvärk, taco och myyss :) !

Ohh det går inte en dag utan att jag har huvudvärk, det suger väldigt mycket...
Idag blev det jobb för hela slanten eller ja nästan åtminstonde, sedan kom min älsklings Pappa och hämta mig sen körde vi hem stekte vid poolen med trevligt sällskap och världens sötaste unge var på besök och då menar jag världens sötaste 7 månader gammal och namnet var Liam ohhh det e nästan så man själv vill ha en lite bäbbbis !

Och nu känner jag lukten av Taco i hela huset hmm undra vad vi ska käka ? TACO MUMMMA !

Min älsklings Rebecca slutar vid 20.00 så ska jag be pappa köra mig tillbaka till Vellinge town, jag bor juh där nu eller ja har bott där under hela sommaren när jag jobbat och jag jobbar fortfarande så jag bor där nu med,men att åka hem och käka och träffa mina underbara föräldrar e juh aldrig fel...  Jag och Rebecca ska kolla film och mysa för båda två ska jobba hela helgen , gud va kuuul nej men fan vad vi kommer tjäna money, och det gillar vi :) !

Nu ska jag gå ner och käka , ha det bra hörs..

Här kommer lite bilder från innan idag !!



                                                                                                                                                                                                                                                      
                                                       

 











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0