Skattepengar :)

Jaha då är man 1500 kr rikare, skattepengarna kom in idag nice säger jag bara för dem behövdes vill jag säga :)

Slutade nyss jobba, men ska till jobb igen vid 14.30 för att alla vårdtagare ska grilla och Matte ska spela gitarr så det ska bli trevligt med lite grillad korv och trevligt sällskap :) , ja jag gillar mitt jobb eftersom jag går dit på min fritid !

Ser även fram emot lördag då blir det Kräftskiva för hela slanten i Oxie, ska bli kul länge sedan man träffade alla, hängde ju mest där när man var liten.. Ja en riktig Gangster var jag haha !!
Jobbar dock på söndagen men det e lugnt börjar 16.00 så det ska festas :)
Ha det bra gott folk !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0