Sömn,förkyld,bombnedslag och jobb !!

Tjenixen!!!

Ohh äntligen har jag sovit så många timmar en människa behöver för att orka med allt, det känns så skönt att vara utvilad!! Eftersom jag börjar 7 nästan varje dag så blir det inte mycket sömn eftersom jag inte kan somna förrän 1, 2 på natten.. Men idag börjar jag 16.00 så skönt
Sen inte nog med det så har jag gått och blivit jävligt förkyld vilket suger, kan inte andas och måste snyta mig hela tiden och andvända nässpray vilket jag hatar att göra...

Är hemma hos Rebecca nu, hon körde nyss till jobb och lämna mig kvar i ett bombnedslag ni ska se som här ser ut, hon e den mest slarvigaste människa jag känner och stöknar ner precis hela hela tiden hon har problem..En sak e säker jag ska aldrig flytta in med henne i en egen lya inte !!!

Jag och Linda har våra funderingar att flytta kanske mot Halmstad eller Göteborg, komma bort från denna skiten fy vill bara bort härifrån och börja om på nytt!!

Så ja nu har jag inte tid att sitta här för jag ska STÄDA eftersom Rebecca aldrig rör en fena..

Just det ja måste visa er en bild, Mina killkompisar är på Roadtrip här i Svergie och en dag när jag loggar in på Facebook så har jag blivit taggad av Filip Persson och jag kollar in bilden, och jag tänkte direkt dem har fan problem haha !



Det ska då vara jag som ligger där :O ! Hampus sitter där fram till och Björn vid mina bröst och Joel ja ni ser själv..
Och så har dem döpt det till Gangbang i Tylösand  ! Idioter ;) !

Vi hörs ha det bra !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0