Bästa Nyår på väldigt länge :)

Orkar egentligen inte skriva i min blogg men lite kan ni få veta :)

Nyår då blev det först middag här hemma hos mig med Rebecca och Annicka sen vidare til Malmö för att ta tåget till Köpenhamn
när vi hoppade av tåget och gick mot Ströget blev vi tillfrågade om vi ville med på en rock club och det ville vi ;) efter vi varit där och kollat läget ville vi vidare så vi gick mot Club in då vi möte ett gäng från Australien och Grekland vi tog med oss dem till Club in och inne på club in var det riktigt roligt sen tog jag och Rebecca tåget hem vid halv 7 på morgonen och jag var hemma halv 9 och så var det direkt till bingen ska ni veta ohh sov riktigt skönt.. Ja Annicka hamna på ett hotell haha hon ville att jag och Rebecca skulle komma dit men neej icke ville hem till min egen SÄNG... Ha det bra gott folk

Kommentarer
Postat av: Anonym

du gillar inte , eller . förstår jag

2009-01-03 @ 16:56:28
Postat av: Eve

What ?

2009-01-04 @ 14:28:32
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: Anonym

menar att du inte gillar att använda kommatecken eller punkt. eller så vet du inte vad de är till för.

2009-01-04 @ 23:36:36
Postat av: EVE

Seriöst stör det dig så jävla mycket så skit i att läsa min blogg jag skriver väl hur fan jag vill?

Palla att du e anonym fege !!

2009-01-05 @ 10:57:28
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0