En blåsig Måndag

Gick upp halv 7 i morse åt frukost och sedan begav jag mig upp till 101:an där far min väntar på mig... Han e min personliga taxi till skolan nice slippa ta den jävla bussen tar fan en timme! Skolan flöt på först konst e ju inte jätte intresserad av det så lektionen var sjukt dryg men övergo lärare och det e juh huvudsaken, vi behövde tex inte komma på lektionen imorgon skönt. Sen gick jag och Hanna och köpte bullar och tog med dem hem till min älskade syster och lunchade där och det e nakdelen när dem ska flytta vart ska vi då ta vägen på måndagar har 2 timmars lunch. Nu sitter jag här hemma och ska snart ta mig något att äta eftersom jag ska passa mina tjejor 17.30 - 19.30 Sen ska jag och Bohlen ta en lång promenad Älskar dig min bästa vän och så kommer det alltid vara hela livet bara du och jag <3 Jag längtar tills du får lägenhet för då ska jag flytta in hos dig och ta hand om Lilo:) Rebecca har fått för sig att köpa jycke när hon flyttar. Ja eftersom det inte fungerar på att lägga in en bild på hur den ser ut så får ni gå in på google (shar pei) Ta hand om er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0