En helt vanlig tråkig Måndag !

Just nu sitter jag iskolan med mina älsklingar Hanna & Flizan döööö kul...

Första lektionen var då nutida konst och det e verkligen skit tråkigt en gubbe som står och babblar om en massa skit fy fan att börja måndagen kl 08.00 med honom det e fan en mardröm Tro mig..

Efter skolan blir det ett jävla massa pluggande hemma hos min syster i lugn och ro eftersom hon inte slutar förrän 18.00 och Vasko håller på i nya lägenheten..

Längtar tills Rebecca ringer för hon hade värsta hemlisen att berätta hihi !!

Tjingeling..
 

Kommentarer
Postat av: Hanna.H.Hedman(Y)

Hej! detta var Hanna från din klass "OP06" jag skulle bara säga att jag gillar att läsa din blogg och jag tycker dina bilder är superkula(Y) att titta på..*fnizz.. Kramiizar Hanna "som sitter till höger om dig"

2009-01-19 @ 14:38:19
Postat av: EVE

Det var ju snällt att du kommentera mitt inlägg Hanna.. Men måste bara fråga har du inget annat göra om dagarna än att kolla min blogg stup i kvart det e juh inte så att vi pratar iskolan precis... jag skulle uppskatta om du slutar kommentera mina inlägg eller ännu bättre sluta att gå in på min blogg. Sköt om dig / Kram Evelina

2009-01-19 @ 14:52:37
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0