Fredag :)

Äntligen Fredag idag blir det en lugn kväll med Linda och Björn, får se vad vi hittar på !!

Imorgon blir det först stan med Björn han ville att jag skulle hjälpa honom att hitta snygga kläder självklart ställer jag upp bara roligt... Sen på kvällen blir det fest på nordligaste åkrar det ska bli skoooj :)


Kan någon hjälpa mig översätta denna text ? Fick den på Facebook av någon Bassam Idbaali..


 Inför jag vet inte vad jag ska säga dig, men du är för bra, du dégage exeptionel charm. Det känns som om vi har alltid vetat att jag ville skrika du mycket hög: jag älskar dig. för vad du område att vara på bilder entoucas. Jag omfamna dig stark. aifaite bodde jag Stockholm från den 17 april:)
Asså va ? vet inte ens vem människan e men det blir säkert bra !!

Kommentarer
Postat av: eemz

hahah fattar ingentin:D

2009-01-24 @ 11:55:59
Postat av: EVE

haha nej inte jag iheller :S

2009-01-24 @ 16:53:09
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0