HELG WIIHHO

Torsdag glömde jag skriva väldigt dåligt asså fy skäms Eve ;)
Men ja skolan och tandläkaren blev det igår fy fan hatar att gå till tandläkaren blev ju för fan bedövad i hela käften..

Sedan hämtade min fru Rebecca Bohlen mig och så körde vi till min systers salong och hälsade på och där fanns även Hampus (mitt ex) han tatuerade sig och det såg ut att göra väldigt ont stackars liten..

Efter att jag och Bohlen var där gick vi upp till syrrans lägenhet och chilla, åt mackor och väntade på syster yster :)
Sen e rebecca kär i oc så nu har hon börjat om från början och kollar på alla dessa avsnitt Palla..
Så när syster kom hem gjorde jag och hon lite nytta vi gick en lång promenad med hundarna medans lata Rebecca satt kvar hemma i lägenheten och kolla Oc. 
Sedan när vi kom hem åt vi kebab och började packa lite och så..
Sedan blev klockan mycket så när vi skulle gå och lägga oss Fick vi alla (Tessan, Vasko, Jag och Rebecca) skrattanfall och bara låg och garvade det var så ball..
Men tillslut blev det tyst och alla somnade och skojar ni om jag var död i morse eller?  JAPP JAPP ...


Sitter iskolan nu lite trist men det går eftersom vi slutar kl 12.00,  sen e det helg så skönt hihi :)
Idag ska jag träffa Nadja och Jasmine ska bli trevligt det är ju liksom inte varje dag man gör det...
Vet inte riktigt vad vi ska hitta på än men något roligt kommer vi säkert på..

Imorgon blir det iallafall fest hos Star trevligt ska det bli...
ska även träffa min älsklings Linda som jag inte gjort på år och dar :'(  ÄNTLIGEN

Tänker på dig hjärtat <3 

                                      

Kommentarer
Postat av: Wigren

Hej gumman, hoppas allt är bra med dig och vi får ta och fika någon dag. <3

2009-01-18 @ 14:58:20
URL: http://sandrawigren.blogg.se/
Postat av: EVE

hej gumman ja allt e bra själv med :)?

ja det får vi verkligen ta och göra pusss <3

2009-01-18 @ 21:04:31
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: EVE

hej gumman ja allt e bra själv med :)?

ja det får vi verkligen ta och göra pusss <3

2009-01-18 @ 21:04:43
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0