Hoppas hoppas :)

Ja ni vill juh säkert veta vad jag går och hoppas på ellor ?
Jo att Rebecca får lägenheten denna gången, hon fick juh aldrig den hon kolla på förra gången..
Jag ska bo med Henne eller ja jag får vara där när jag vill men bara på ett  vilkor och det e att jag städar
(eftersom jag e så grym på det) :) 
Ja och lägenheten finns i Vellinge någonstans tror det var Vipgränd..

  Jag älskar dig och du e min bästa vän 
Tack för att du alltid ställer upp till 1000% <3

                                                                                
                                                                              

Kommentarer
Postat av: Hanna

men är det säkert nu då? har ni varit och kollat på den ?:)

2009-01-20 @ 20:54:27
Postat av: EVE

nej det e inte säkert jag skriver juh HOPPAS HOPPAS e du blind elllor ;) hahaha

ja vi har kollat på den men det var för några månader sedan:) puss o kram

2009-01-21 @ 13:51:56
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0