Det händer även den bästa !

Som dem flesta vet har min bror drabbats av en hemsk sjukdom.
 
Idag har jag varit  på sjukhuset i Trelleborg där min bror befann sig för han går till sjukgymnasten och tränar på att få tillbaka sin styrka och muskler i benen så att han snart kommer på fötterna igen.. 

Jag blir så glad att se dig så glad och positiv igen det värmer verkligen i hjärtat att bara se dig lee betyder väldigt mycket för mig.
När du gick där på rullbandet och tränade och när du gick balansgång att bara se det gör mig fruktansvärt glad att du har en så bra inställning.
Och jag hoppas verkligen att detta skitet snart försvinner.


Annars har jag varit med Linda idag solat och tagit det lugnt hemma hos min syster.. Vi körde även hem till Björn en stund.
Fredag imorgon det blir först stan och köpa studentklänning :D sedan ta det lugnt med mina dudes... och ladda tills Lördag då det e partaj det gillar vi ;)


Ha det bra, för det tänker jag ha


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0