Onsdag !

Sitter hemma hos min stora syster nu ska bege mig till skolan om ett tag.. Vi e egentligen lediga varje onsdag men nej jag e i skolan ändå och pluggar och såhär ! Duktig :D 
Efter skolan kommer Linda till Trelle och vi ska sola ( det kan kritan Linda behöva)
Sen ska jag hem till Rebecca vi får se vart vi gör, vi kommer alltid på något :)

Igår vann Liverpool mot Real Madrid, jag har hört att man ska heja på Liverpool så ja då gör jag ju det ! ;)

Som alla andra så vill jag bara ha helg ALLTID helg !
Fredag blir nog mest chill och Lördag blir det fest till Caroline Landgren som fyllt 19 år, ska bli trevligt :)

Vill så gärna bara ha sommar nu för då händer det en massa saker :D



Kommentarer
Postat av: emma

wohooo sommaren kommer bli kanon:D<3

2009-03-11 @ 18:54:57
URL: http://eemz.blogg.se/
Postat av: Emmeli

snygga bröst du har Eve =)

2009-03-12 @ 20:29:27
Postat av: Evve

tack Emmeli hihihi, hoppas du ser rätt så du inte tror det e jag som sitter där i stolen med häng pattarna ;)

2009-03-12 @ 21:17:48
Postat av: Emmeli

hahaha jaha oj...så fel man kan ha =)

2009-03-14 @ 22:23:11
Postat av: Evve

ja det e inte alltid så lätt ;) men vad heter din blogg ? :)

2009-03-15 @ 18:47:46
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0