:)

helgen har varit jätte bra och väldigt fin :), varit på student balen shit snart e det studenten också fan va jag längtar..

Efter balen i lördags åkte jag och min partner(Björn) under kvällens gång till Törringe för att fortsätta festa vidare,väldigt trevligt där med:) Men dock blev jag av med honom där inne men jag hade det roligt med annat folk.

Va hos tandläkaren innan och hade visst ett hål att laga, så ska tillbaka dit där nu 17.20 för att laga det, ajajaj!!
Jag som sköter mina tänder så fint..
Efter det ska jag ta bussen till Trelle, för att sova hos min syster som jag gör sådär 2 gånger i veckan, trivs bra i deras sällskap...

På lördag blir det fest i Skurup, med Sumo brottning och hopp borgar, lite annourlunda men blir säkert bra haha!

Annars leker livet på...

En bild på mig och min fina klänning :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0