Hellu, det var inte igår ;)

Som ni säkert märker så e jag jävligt kass på att skriva blogg, har helt enkelt annat för mig...


Har en hel del att berätta men det bästa utav allt är ju ändå att jag tar studenten om 18 dagar kan det blir bättre? nej tror inte det va! Fy fan va roligt det ska bli, att bara känna känslan...

påsista tiden har det blivit en hel del festade, hemskt trevligt

Förr förra helgen var jag, Linda,Hampus och olof på fest i skurup som jag nämde i mitt förra inlägg ni vet det dära med sumo brottning och det och vem tror ni vann utav tjejorna? Hehe jaaaag, så grym jag var ni skulle allt sett jag bara rörde Linda med lillfingret och pladask så föll hon, men vem kan stå upp när Krampan Eve är igång?  Där var väldigt trevligt ibörjan men slutet gick som det gick. Det är inte varje dag jag gråter men ni kan tro att jag grät :(
Efter det drog vi hem till Hampus Hansson betydligt roligare och gladare framförallt.

Ons- Fre Var då festfolket uppe i Hörr i Lindas stuga DÖ BALL; DÖ BALL Säger jag bara.. Fan va roligt vi hade speciellt åt Hanna och hennes roliga och härliga skratt och Kryllet då hans jävla skratt fy fan va ball vi hade :) Vi söp inte bara ohh nej vi var ute och gick lite i skogen och plötsligt skriker Felicia en ORRRRRRRRM , alla sprang dit och ville kolla, vi har även spelat kubb vilket jag också är en jävel på Jag och Rufus i samma lag ingen slår oss kan jag säga er, vi har gjort en massa saker men pallar inte dra upp det här. Måste bara nämna min och Lindas goda köttfärsås som vi också gjorde där uppe MUMMMA!

Och sen har jag fått en ny mobil wiiiie världens finaste :)


Just nu har jag precis skrivit ett arbete, och nu väntar jag på min älskade Stora Syster Theres för vi ska hitta på något roligt.. Ha det bra folket puss & Kram

Kommentarer
Postat av: nadja

snygg mobil ;) hahaha. nu är du nästan lika cool som mig fast jag är lite coolare eftersom jag tar studenten om exakt 7 dagar. höhöhö =D

2009-05-27 @ 20:50:10
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0