Hatar detta vädret.....

Fy det e så fruktansvärt kallt ute och inte nog med det regnar gör det också finns fan inget värre.. Då tycker jag att det e lika bra att snön kommer för snön den gillar Evvve :D .. Mysigt och denna vintern ska jag banemaj åka pulka på arriebackarna för det har jag inte gjort på hur länge som helst, ville förra året men blev aldrig av så detta året ska jag iallfall åka :D ..

Sitter just nu hemma hos min älsklings Nadja :D men hon e dock inte hemma men hon slutar 19.00 så hon e väl hemma runt 19.30 skulle jag tippa på...
Och jag ska laga mat hade jag tänkt men jag kan inte komma på vad jag ska laga och vad jag e sugen på ? det e nog det svåraste som finns. Tycker synd om alla mammor som står och lagar mat till sina ungar och så vill inte ungarna ha maten fy på er för det e inte det lättaste att komma på...

Men igår på jobb var jag med om spöööökkkken fy fan säger jag bara var helt själv på hela Almgården där jag då jobbar.. Och jag har aldrig varit så rädd i hela mitt liv. Varje gång jag gick i dem olika (gångarna) hördes det som någon var bakom mig och gick efter mig med en rullator och sen hade jag kvällslarmet och det larmade si sådär 10 gånger av att en vårdtagares dörrlarm gick och denna vårdtagaren låg i sängen och sov och har svårt för att gå så det kan inte varit den personen som gick ut och in.. Neee fy fan sen Berättar Sara hon jag jobbade med igår att det spökar som fan där.. JIPPY !






Men neee nu ska jag komma på vad jag ska laga för mat till mig och Nadja :D.. Tänkte kolla lite tips på google smart va ;)?

Men vi hörs kanske ikväll mina fina :
D

Kommentarer
Postat av: nadja

jag älskar dig min ängel. du förgyller min vardag med din fula fejja HAHAHAHAHAHA. där trodde du allt att jag skulle skriva ngt gulligt till dig mohahaha. nä nu ska jag va seriös, uppskattar dig som fan och jag är glad att du alltid är här med mig. du är som en extra vägg som jag kan luta mig mot. jag äslakr dig du är bäst!

2009-11-02 @ 23:25:47
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: evve

SKA DU DÖÖÖÖÖÖÖÖ ELLER ??????

naaaw du e för gullig hjärtat jag älskar dig också och det vet du mycket väl om du e bäst och jag älskar att vi e vänner igen och att allt e så bra mellan oss.. Aldrig aldrig ska någon få förstöra igen ALDRIG.. Nu ska vi nanna skönt denna gången hoppas jag på att jag inte stänger av mitt jävla alarm... <3<3<3

2009-11-03 @ 00:00:31
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/
Postat av: nadja

hahahaha. aaw tack mitt hjärta. men du din latefan orkade ju inte gå upp i morse och käka frulle med mig ens. fy fan för dig. saknar dig iaf här hemma. men ses om 2 timmar. love you

2009-11-03 @ 19:57:24
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0