13 oktober och det innebär att det e inte mindre än 9 dagar tills min födelsedag :D

Hej hopp min ur snygga blogg :D

Ja ni ser juh själv så snygg och fin den e, nu e man mer sugen på att skriva i den för att den har blivit såå fiin :D

idag är det den 13 oktober och kallt så in i hundan är det fyyyyy, vaknade vid halv 7 imorse när Nadjo hoppade in i duschen, jag försökte då somna om vilket jag inte kunde såklart jag skulle inte upp förrän vid kvart över 7. Men vilken tur att jag inte kunde somna om för när jag skulle stänga av mitt alarm på mobilen upptäckte jag att jag hade ställt klockan på 19.15  VAA? ojjjj haha jag skulle juh ha ställt den på 07.15, så det var en jävla tur..

Gick upp vid 07.00 för att fixa till mig och sedan dra vidare till skolan och det var ingen lång dag idag inte, Slutade halv 11 idag skönt för jag har sån förbannad huvudvärk...

Nu sitter jag hemma hos Nadja har precis lagat Kaffe gott :D ...
Och jag sitter även och väntar på att Nadja ska sluta och komma hem för då ska vi kopiera en nyckel till mig och sedan ska vi handla lite för hon behövde införskaffa sig lite av varje...

Sen får vi se vad vi hittar på för skoj hon e juh ledig imorgon och jag börjar 12.30..
Sen ska vi ut och äta på två rum och kök hette restaurangen, ska bli såååå trevligt... :D

På lördag drar mina föräldrar och min lillasyster och hennes kompis till Cran Canaria i två hela veckor , hur ska jag klara mig utan dem ? det e frågan...

Nu ska jag kolla tv vi hörs kanske sen min fina blogg pusss pusss så länge ....



Bjuder på denna bilden en puss till min familj och mina vänner..

Mumms med Kaffe :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0