Lördag och uppe med Tuppen (Y)

Idag när klockan ringde ville jag absolut inte stiga av min säng det var sååå skönt och jag hade så fina drömmar för den delen med.. Just nu e jag hemma hos min storebror och passar skitungarna Hugo och William... Såååå fina e dem <3
Jag tänkte att vi kunde gå till en lekplats lite senare, kan dem nog tycka e rätt skoj eller tror ni inte det ?
Just nu sitter dem och spelar tvspel....

Men jaa idag e det juh faktiskt Lördag vilken innbär Törringe wiiiihoooo , Och min fina älskling Nadja e juh faktiskt ledig imorgon så idag ska vi festa kan ni tro.. Och Nadjas Mor jag lovar jag ska ta hand om Nadja för det brukar hon inte själv kunnna göra hahaha....

Nej tänkte snart ringa och väcka linda haha, så att hon kan komma hit och hålla oss sällskap :D
Hörs sen eller imorgon mina fina <3



Hugo och William <3

Kommentarer
Postat av: nadja

jag älskar dig mitt hjärta, mer än du förstår. tack för igår och snart ses vi igen. jag saknar dig iaf. älskar dig <3

2009-11-01 @ 18:24:27
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0