Om man skulle börja blogga seriöst nu :D?

Ja varför inte ?
Ska verkligen försöka blogga varje dag, ska se om jag klarar av det...

Min söta nörd kompis Nadja hon e en jävel på att blogga hon gör det varje dag det vill jag med, så vi får se..

Just nu sitter jag hemma hos henne i Trelleborg hon har flyttat till denna hulla, ja och jag gillar det.. För då kan vi ses mer nu och det e aldrig fel att träffa henne varje dag underbar männsika ska ni veta...
Jag har städat hela hennes fina lägenhet ni ska bara se så fin den e nu tack vare meeej..

Helgen bjöd på en massa fest och det e juh alltid trevligt
 I Fredags var det förfest hemma hos Emmeli i Vellinge town skit ball var det sedan tog vi taxi vidare mot Hipp vi skulle först till Etage men fick höra att vi inte hade åldern inne eftersom det var 25 där haha, men skit i det vi hade ball ändå väl inne på hipp dansa vi som aldrig förr och det var väldigt skoj ska ni veta hahaha. Nämner inget häääär.. sedan ringde jag min brossa (Björn Dehlen då) som kom och hämtade mej tsm med Frans och Joel så gulligt av dem sedan körde vi mot Kb för att hämta Joel och Frans kusin Per.. Sedan släppte dem av mej hemma och jag fick sova helt själv i min säng var ett tag sedan man fick sova i den på fyllan själv, ojj detta kan missuppfattas men Linda sover hos mig varje helg... :D Mysigt e det ja visst..

Lördags Då bjöd Linda hem mig och Hanna på Kalas till henne, jag kom lite tidigare till kalaset så jag ställde mej och hjälåpte till med maten duktig och snäll som jag e , vi gjorde fläskfile och klyftpotatis och gott var det.. Ett trevligt kalas med mycket prat och skatt, sedan Körde vår snälla vän Hanna oss vidare hem till Kryllet han hade fantamaj också kalas, och där var Björn, Hampe, Joel, Frans,Star, Fredde, Flizan och Fille :D så vi sattt där och drack och hade det trevligt, sedan tog vi taxin vidare mot västra Ingelstads scoutgård på fest och det var jätte kul där även där dansa vi hela kvällen lång :D
Sedan drog vi på efterfest hos Björn haha jaa jag Mia och Hampe vi fyra efterfesta där sedan somnade vi..

Söndag BAKIS som aldrig förr fy fan, vi drog till mcd och käka mummms sen hem till Björn igen och kolla klart på den nya Wallander filmen (Prästen) ..
Sen drog jag hem och bada sen hem till Nadjo :D

Längtar tills Onsdag då ska hela tjocka släkten gå ut och äta fira min underbara morfar som fyller 80 år då :D Ska bli trevligt och gott vi e väl sådär 26 st :D

Neeej nu får det räcka.. Tänkte bjuda på lite bilder från i Fredags :D

Heeeej så länge..







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0