Såååå KASS

Jaa kan juh inget mer än att hålla med er som tycker att jag suger på bloggen .. Men nu ska jag börja på allvar igen ...

Kvällen igår var underbar, drog och handla mat med Hanna Linda och Najda på Willys och sen drog vi hem till Nadjos Lägenhet och laga founde , ni kan tro så gott det blev MUMMA... OCh vi pratade en massa och hade det jätte mysigt.. Sen pkte jag och Nadja hem till mej och sov och nu e Nadja på jobbet som vanligt...

Fredag idag skönt innebär heeeeeelg men jag ska jobba idag 16-22 efter jobb ska jag nog Träffa mina älsklingar Nadja och Linda wiiie :D ni e bäst bäst bäst...

Lördag YEEEEEEEES Törringe :D Fan vad jag längtat efter denna dagen ska bli så skoj :D
Faster Eve ska först på morgonen 07.00 - 15.00 passa Hugo  och William :D

Nu får gärna mor och far komma hem längtar efter er, ni har varit borta allt för länge nu vavavava !

Dem kommer hem på Lördag natt men då e inte jag hemma juh , då e jag på Törringe och dansar kassedans ;) !
Puss och kram



Kommentarer
Postat av: Emmeli

Ha det nu så kul på törringe med alla bönder! Haha :)

2009-10-30 @ 12:10:23
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: EVE

haha tack så mycket du :D ska bli skoj :D

2009-10-30 @ 12:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0