Torsdag och det innebär en vecka till min födelsedag :D

Hej hopp..

Sitter hemmma hos Nadja och pluggar lite just nu, och det e sååååå kul (eller inte)....
Finns det något tråkigare ? dagens fråga de....

Jag ska bege mig till skolan om lite mer än en timme och ha en lektion efter det ska jag plugga lite med Sanne och sen blir det prov.. Jippppyy

Ja en kall och blåsig torsdag är det idag och exakt en vecka till min födelsedag.. Men jag fyller juh bara 19 så det e juh inget speciellt och mina föräldrar är inte hemma för den delen i heller. För att på Lördag så drar mamma, pappa ,Linnea och Linneas bästa kompis Malin till Gran Canaria i två hela veckor ohh så skönt för dem men det e den värda.. Så idag ska jag hem efter skolan och fira denna dagen tillsammans med dem..

Imorgon ska jag till stan med Brossan (Björn) han vill köpa lite nya höstkläder och jag ska följa med honom.
Fredag blir en lugn kväll eftersom jag ska jobba Lördag 07.00 till 12.30 .. Sen hem och fixa en massa massa..

Nu ska jag plugga vidare vi syns och hörs...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0