Yeeees äntligen Lördag nice :D

Idag drog mamma, pappa och lillasyster och hennes bästa kompis Malin till Gran Canaria som jag tidigare nämnt i mina inlägg och detta innebär då att jag e ensam hemma i två veckor skönt eller ? JAAAA !!

Men ja det e klart att jag kommer sakna dem jätte mycket, men som sakt jag e stor flicka nu så det ska jag klara utmärkt..

Igår var det myss med Nadja och Linkan hemma hos Nadja kollade idol,prata och spela kort :D myss på det.. Sen körde jag och Linda hem vid tolv eftersom vi alla tre skulle jobba idag och jag började 07.00 imorse oc jag kunde inte somna inatt så jag har sovit i två timmar inatt bra eve bra (Y) !!

Menmen dagen på jobb gick jätte bra och idag var det lite speciellt på jobb för jag jobbade med mina söta Hanna idag för första gången kuulkuul vi ringde tillvarandra hela tiden hihi busiga ;)

Nej ett varmt bad och sen tv låter inte helt feeel va?

Sen ikväll blir det feeeest och det gillar vi ha det bra gott folk puss och kram


Kommentarer
Postat av: nadja

vem sa till mig att jag sög på att skriva blogg? vavavavava? saknar dig btw

2009-10-20 @ 15:18:44
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: hanna

du suger på att upptatera darling :D

2009-10-28 @ 11:26:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0