Godmorgon

Vaknade ca 06.25 att huset skakade och mitt skåp skakade och lät jätte mycket jag tänkte drömmer jag eller bara spökar det ? Lite rädd var jag, så fick jag ett sms utav min lillasyster som frågade kände du hur hela huset skakade och jag fort som f*n sprang upp till henne och sa att jag trodde det bara var jag som kände det hon bara nej jag trilla f*n av min säng. HAHA
Kommer upp till pappa och han frågar direkt när vaknade du idag ?  ca 06.25 han bara jaha okej skakade det inte då i huset jag bara jo vadådå?  vad var det han bara äccch det var bara en liten jordbävning,
 ändå sjukt första gången man kände en jordbävning.

Menmen på tal om annat så e jag fortfarande sjuk inte alls kul :( 
Hoppas på att vara frisk tills på fredag då jag skall på 80-tals fest skall bli trevligt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0