Både en bra och en dålig helg...

Jaa helgen var då både bra och dålig...

I fredags var det en myyys fredag kan man juh säga.. Jag linda och Nadja lagade mat tsm och sen när vi precis var klara så kommer Robin och Claes hit trevligt trevligt.. Vi satt och kollade idol och efter det blev det kortspel och både Robin och Claes sööööööög på det haha.. Linda vann sen kom jag faktiskt tvvvå bra jobbat..
Ja sen åkte jag och Linda med Claes och Robin till Vellinge för jag skulle jobba på lördag morgon så Linda frågade om jag ville nanna hos henne och det gjorde jag... Sov dock tre timmar den natten så man var lite trött när klockan ringde 06.20 (Y)... men det gick bra..

Lördag upp och hopppa med tuppen då jaaa.. På jobb gick allt bra . SKÖNT..
Sedan efter jobb kommer Linda och så går vi mot Ängarna för att ta bussen till Nadja i Trelle som inte var hemma för hon hade varit och kollar sin syn hos en ögon doktor, och det visa sig att hon endast ser 20 % på båda ögonen (BLINDE FAN) ... menmen ändå lite synd om henne..
Sen kollade vi film och somnade en stund sedan hoppade Nadja i badet och efter henne hoppade jag i badet..
Vi skulle först till slagt då men blev ändrade planer åkte hem till Misan i Vellinge och förfestade sedan hem till min Baby (stjärna) han hade kalas han jaaa.. Sedan av någon dum andledning drog jag till scoutgården vilket var det dumaste jag gjort på länge, där söööög och sen snodde någon min mobil och min plånbok och min sprit MOGET? fy fan för er, fattiga jävlar kallar jag det. Sen inte nog med det FULLA Eve börja då bråka med sitt ex inne på toan som sluta katastrof menmen vi har pratat ut nu så vi ska väl kunna hälsa på varandra hädanefter..

Söndag var en katastrof när jag vaknade ingen mobil och ingen plånbok YEEEEEEES kan juh inte bli bättre tänkte jag.. Skulle juh jobbat idag men jag sket i det för jag var så fruktansvärt sur och ledsen, så jag ringde och sjuka mig.. Skulle fixa en del saker som tex alla mina kort i plånboken när pappa ringer och säger att Jeff har varit med din plånbok här hemma och allt är kvar i den , han hade hittat den på gräsmattan .. ohh blir så arg när jag tänker på det palla förstöra så för någon annan... menmen mobilen har ej kommit fram så imorgon eller onsdag ska jag fixa en ny, det som suger e att jag inte har någons nr kvar :( :( DRYGT..

Menmen nu e det Måndag och jag ska börja jobba klockan16.00 idag ska jag jobba med Hanna....

Men ha det fint ses mina fina puss på er..


livet e inte alltid på topp.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0