Mobil köp idag då men frågan e vilken?

Kommer bli svårt att välja vilken mobil jag vill ha, men frågan är om iphone e så jävla bra som alla säger? Ja jag hade juh kanske inte tackat nej till en men jaaa jag vet inte hjäälllllppppp TACK !!

Igår på jobb var det skit skoj faktiskt jag och Hannisen min arbetskollega körde runt på en vårdtagares permobil haha , och jag har aldrig hört Hanna skratta så mycket när hon såg mig kommma på den haha.. Roliga timmen där ;) !

neeej nu väntar jag på Nadja ska komma så ska vi ner till valen och kolla med Telenor killarna om dem kan hjälpa mig och hon snackar också om att hon vill ha ny mobil fast hon har en jätte fin.. menmen hon som bestämmer inte jag :D

Sen efter det ska jag jobba 16-22.00 och imorgon e det onsdag och då ska jag äntligen träffa den personen som betyder allra mest för mig och kan ni gissa vem :D? Min älskade stora syster Theres hon ska göra slingor på mig, sen blir det väl en fika skulle jag tipppa på.. och jag längtar tills April då vi får en nykomling i släkten :D.. <3

Ha det bra mina fina...





Kommentarer
Postat av: Nadja

Någon suger på att uppdatera sin blogg

2009-11-12 @ 01:12:39
URL: http://nadjaisaksson.blogg.se/
Postat av: Emmeli

Håller med Nadja!!! Omg du suuuuuger på att blogga! Hahaha :)

2009-11-21 @ 20:41:30
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: Nathalie

Håler också med...du är ju inte den snabbaste i världen hörre du du

2010-01-23 @ 04:09:13
URL: http://nathalieisaksson89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0