Myyys och film denna morgon :D

Vi vaknade och gjorde frulle sen satte vi på filmen flyga drake heter den och har ni inte sett den så rekomenderar jag er att se den skit bra film man blev både glad och ledsen tårarna kom lite då och då....

Hanna my love ringde innan och sa att det fanns en massa tider på jobb och hon undrade om hon skulle skriva upp mig och jag sa självklart JAAA, så hon skrev upp mig på lite tider så omtänksam hon e och det gillar jag.. Hon e söt hon Hanna H... <3

Menmen idag blir det att sitta barnvakt i två timmar i Södra Åkarp lite pengar det med och det e juh aldrig fel, pengar kan man aldrig få för mycket av..

Hur ser då helgen ut ? jo på Fredag blir det en lugn kväll med Nadja och Linda vi ska hem till Nadjas föräldrar och bada i deras badtunna ja om det nu går bra för Nadjas föräldrar, för jag tror inte Nadja har frågat dem än, men vi får hoppas att det inte e några problem.. :D Skönt ska det bli iallafall..

Och på lördag ska jag jobba på morgonen och sen på kvällen får det gärna vara en liten fest någonstans för lite vin hade inte suttit fel eller hur LINDA L ?

På söndag e man kanske en aning bakis och sen blir det jobb 15.45-22.00...

hörs sen mina fina .... pusss på er


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0