Onsdag och snart helg igen :D

Jaha då var det onsdag själv börjar man snart skolan jipppppy....

Nadja ska köra mig dit för hon ska till Öb sen och köpa tvättmedel hihi hon ska tvätta idag (vuxenpoäng) det gillar vi.. Sen ska Nadja hämta mig och då ska vi handla lite sen ska vi kolla klart på filmen Falk nr 4 som vi somnade till igår... :D

Igår jobbade jag och fy fan vad det var stressigt igår, sen ringde Nadja och sa att hon var tvungen att åka till akuten så man fick juh följa med den tönten dit där. Men allt gick jätte bra som tur var men vi satt där inne i två timmar lite segt men det gick :D...

Nadja berättade för mig att igår natt så hade jag skrattat i sömne hur sjukt är inte det haha jag som aldrig pratar sömne eller något men nejnej SKRATTA det gör jag tydligen så roliga e mina drömmar :D... Kommer dock inte ihåg vad jag skrattade åt menmen. Roligt var det..
Idag ska jag och Nadja även leka med Linda :D

Nej nu ska vi köra vi hörs sen mina fina.. Pusss så länge...


En bild på mig och mina fina vänner :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0