Ont i halsen min.. :(

ajajaj jag ha dö ont i min hals och sen är mitt öga svullet kan det bli bättre ? Någon vill mig något ont och undra vem :( ??

Idag blir det jobb 15.45 till 22.00 vi börjar en kvart tidigare nu för att kanske få sluta i tid någon gång.. ?
Efter jobb ska jag hem till Nadjo igen har jag tur så hämtar hon mig annars får jag ta bussen.. Men buss e så drygt.. Neeej måste verkligen ta tag i mitt körkort nu..... För det e liksom på tiden eller vad säger ni ?

Nej nu ska jag kolla tv och dega den sista tiden innan jobb kallar :D ....

Pusspuss mina fina...

Kommentarer
Postat av: Emmeli

duu!! jag skriver nog lika ofta som du sötis =)

2009-11-03 @ 14:15:49
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0