Äntligen är Fredagen här , vilket är underbart...

Såja nu är Fredagen här som man gått och väntat på hela veckan , NICE...
Idag har jag jobbat började 07.00 och allt gick bra på jobb om man jämför med gårdagen.. Vilket helvete vi hade igår på jobb.. Men jag gillar mitt jobb jätte mycket så det jämnar ut sig ...
Just nu sitter jag hemma hos Hanna H med henne och Linda Lus.. Dom e goa dom fina vänner med andra ord <3
Vi sitter och planerar vår kväll jag vill ju ut som vanligt men dom tvekar lite halft men jag ska nog allt få dom att dra ut ska ni se..
Imorgon ska vi ha kalas där hemma för Linnea och Andreas men jag kan bara stanna en liten stund för sen ska jag iväg och passa mina favorit killar Tim, Elias och Philp så det blir en väldigt väldigt lugn Lördag för min del vilket kan vara bra och skönt..
Söndagen blir det jobb hela långa dagen först 07.00-10.30 sen börja igen kl 15.30-21.00 BRA MED PENGAR
Nej fy det e inte roligt att blogga men nu har jag skrivit av mig lite iallfall vi ses och hörs puss på er

Kommentarer
Postat av: Emmeli

jaså du har börjat blogga igen din fis!? =) hoppas ni får det kul ikväll!! puss o kram

2010-03-12 @ 21:15:46
URL: http://mellisezar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0