Jaha då var det Måndag igen och jag e ledig..

Har kommit på att jag inte e så bra på att skriva blogg på helgerna, får kanske bli lite ändring på de ?
Men på tal om helg så var den bra i Fredags blev det förfest hos Öbbe sen vidare mot Malmö (chili) som vanligt brukar vi hamna där men det e trevligt där.. Där inne träffade man en massa man kände och det var super kul..
I lördags var man juh lite bakis så jag slappa mest sen skulle man ju på det igen så det blev att man fick göra vid sig och sen börja tagga till 20 års festen jag skulle på..  Vi förfestade hos Fliz sen vidare till festen och det var kul där, jag dansade typ hela kvällen ..
Just nu e jag hemma hos Hanna vi ska snart till stan hon jag och Emmeli ..
skriver mer sen när vi kommer hem och jag vet riktigt tråkigt inlägg men så e de ibland..
Tack för denna helgen puss & kram ..
Bjuder på en liten vårbild haha!!!

Kommentarer
Postat av: linnea

fin tröja:D

2010-05-26 @ 13:38:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0