Måndag..

Hej svej..

Helgen var underbar och väldig rolig, har inte haft så roligt på länge som jag hade i Fredags när vi var ute Jag, Hanna och Linda.. Vi hamna på Chili som vanligt där var det jätte roligt och ännu roligare hade vi när vi kom hem till Hanna som vi skratta och fotade blev vi också av Linda när vi låg nästan nakna i sängen för vi skulle sova.. Men jag gillar det ni e bäst <3

Och idag e det måndag igen .. Jag har vist börjat gilla Måndagar mer och mer och fråga min inte varför..
Idag har duktiga jag jobbat 07.00-13.00 hade väldigt roligt på jobb idag tur vi har Peter där som livar upp stämningen har man honom i närheten kan man inte annat än att skratta för han e sååå rolig..
Sen efter jobb gick jag hem till Hanna hon bjöd på Kaffe så vi satt ute på balkongen och möös i det dö sköna vädert. UNDERBART. Våren närmar sig nu.. Skönt och roligt att börja andvända vårkläder jag har ju köpt en super fin vår jacka och idag beställde jag ett på converse skor på Halens och där fick man 100 kr rabatt vilket klipp..
Sen så tog jag och Hannas lille vovve Yoda bussen till min syster yster och här lekte vi med dom stora vovarna Rex och Bosse det gick bra och Yoda trivdes utmärkt kul kul kul ..

Sen kom Ika och plocka upp honom , och då började vi laga mat jag och syster , sen kom Vasko hem då åt vi det var mumsigt..
Sen har vi bara myst och nu sover dom och jag ska väl göra detsamma var det tänkt ?

Imorgon kommer Hanna och yoda och ska äta Frukost med mig hos syrran, mysigt mysigt..
Sen ska jag och Hanna jobba..

Nej Godnatt på er ha det bäst !!

Här får ni se bilderna på Jackan och skorna .. Jackan är inte den färgen utan mörktgrön urläcker..



Kommentarer
Postat av: Emmeli

Jättefina saker!! =) kul när dom kommer i brevlådan sen hihi =) puss o kram

2010-03-16 @ 08:22:16
URL: http://mellisezar.blogg.se/
Postat av: alexandra

Fin vårjacka :)



Är det din nya?

2010-03-16 @ 09:57:40
URL: http://stadsglitter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0