Nu närmar sig våren :)

Hej alla Glada , nu tog jag mig i kragen och tänker faktiskt börja skriva blogg igen de ni :)

Var precis ute och gick med Hunden Rex , Världens finaste vovve . Det var väldigt mysigt med frisk luft..

Och just nu sitter jag hemma hos syrran och mår bättre vilket e väldigt positivt ...
Syster och Vasko är på kontroll eftersom dom väntar barn nu i april och det blir en liten flicka som ska heta Agnes.. Jag kan inte riktigt beskriva hur mycket jag längtar till denna lilla Fisen tittar ut och det e snart det e beräknat till den 11 April wiiiho .. Jag ska bli Moster och e redan Faster vilket e underbart ...

När dom två kommer hem så ska vi åka och handla mat sen laga till något gott, och ikväll blir det Andra Avenyn kan nog inte bli än bättre Onsdag om jag får säga det själv ....

Imorgon är jag ledig underbart och på Fredag blir det jobb 07.00-13.00 sen helg dagarna bara springer ifrån ...


Nu ska jag mysa med Björnen bredvid mig här i soffan .. puss och kram




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0